Poczta elektroniczna w usłudze Office 365

Poczta dla pracowników i studentów

Usługa Poczta przez WWW w usłudze Office 365 umożliwia posiadaczom kont e-mailowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu odbieranie i wysyłanie wiadomości z dowolnego komputera podłączonego do Internetu, bez konieczności korzystania z programu pocztowego.

Aby zalogować się do poczty przez WWW należy wybrać adres https://poczta.ue.wroc.pl

Uwaga!
Po zakończeniu operacji, szczególnie korzystając z komputera publicznego (np. kawiarenka internetowa), należy bezwzględnie zamknąć okno(a) przeglądarki w celu zabezpieczenia korespondencji przed osobami niepowołanymi.

Tutaj możemy zmienić hasło na nowe gdy pamiętamy dotychczasowe.

Uwaga! Czas po którym nowe hasło w usłudze Office 365 zacznie działać może trwać około minuty.

W przypadku zagubienia lub niepamiętania aktualnego hasła studenci korzystający z systemu USOSweb mogą skorzystać z formularza zgłoszenia zmiany hasła. Nowe hasło zostanie wysłane SMS-em w godzinach pracy lub dyżurowania służb informatycznych.

Dostęp do poczty przez WWW jest także dostępem do innych usług systemu Office 365 jak m.in.:
  • aplikacji Word, Excel, PowerPoint i OneNote Online (działających w przeglądarce)
  • kalendarzy i kontaktów
  • dysku OneDrive
  • MS Teams
i wielu innych.

W przypadku problemów prosimy kierować pytania na Helpdesk IT (login i hasło jak do poczty) lub telefonicznie 884 217 660 w godzinach pracy lub dyżurowania służb informatycznych.
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem