Seminarium nt. Practical Advice on How to Publish

Instytut Marketingu zaprasza na piątkowe spotkanie – seminarium dla pracowników naszej Uczelni z wybitnym profesorem, Michaelem Haenleinem, z ESCP Europe (najstarszej szkoły biznesu na świecie), który pracuje na stanowisku profesora w filii tej szkoły w Paryżu.
Prof. Haenlein jest ponadto Dyrektorem Naukowym ESCP Europe -Centrum badań nad Big Data oraz Prodziekanem ds. studiów doktoranckich. Dorobek Profesora  jest wybitny (według Google Scholar plasuje się na 75 pozycji w wśród najczęściej cytowanych naukowców w ogóle). Artykuły M. Haenleina zostały opublikowane m.in. w: Journal of Marketing, International Journal of Research in Marketing (IJRM), European Management Journal, Business Horizons and the California Management Review.
Od 2012 do 2015 był Redaktorem Naczelnym European Management Journal. Obecnie jest Redaktorem Tematycznym w  Journal of Marketing, Redaktorem w International Journal of Research in Marketing oraz  Redaktorem Współpracującym w Journal of Management Analytics.
 
Temat spotkania 
Practical Advice on How to Publish
Termin:
15.03.2019 r. (piątek), na godz. 10.00 (sala 3/B )- Instytut Marketingu

some_practical_advice_on_how_to_publish
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem