Biuro Promocji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zatrudni osobę na stanowisku: Specjalista ds. Marketingu
Internetowego
Główne zadania:
-
Przygotowanie i realizacja strategii komunikacji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem content marketingu i mediów społecznościowych
-
Tworzenie, edytowanie oraz uaktualnianie strony internetowej uczelni
-
Opracowanie i prowadzenie fanpage: Facebook, Google+ page, Twitter, Instagram, Snapchat
-
Odpowiedzialność za wizerunek uczelni w Internecie oraz w mediach społecznościowych
-
Planowanie i tworzenie internetowych kampanii reklamowych oraz mass mailingów / newsletterów
-
Tworzenie grafik reklamowych (np. bannerów internetowych, broszur informacyjnych, plakatów, kreacji na potrzeby mediów społecznościowych)
-
Analizowanie efektywności prowadzonych działań, monitorowanie i analizowanie działań konkurencji
-
Koordynowanie pracy podmiotów współpracujących z uczelnią (drukarni, agencji reklamowych itp.)
Oczekiwania:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Umiejętność zarządzania stronami internetowymi (CMS) i wiedza z zakresu ich pozycjonowania
-
Praktyczna znajomość marketingu internetowego oraz mediów społecznościowych (Facebook, Google+, Twitter, Google Adwords, e-mailing etc.)
-
Doświadczenie w realizowania kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
-
Umiejętność obsługi narzędzi monitorowania internetu (Brand 24)
-
Znajomość obsługi programów z pakietu Adobe do tworzenia/edytowania grafiki
-
Śledzenie najnowszych trendów SEO/SEM
-
Monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO
-
Bardzo dobra znajomość rynku marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem marketingu treści i mediów społecznościowych
-
Wiedza z zakresu Google Analytics, Google Adwords, itd . oraz podstawowa wiedza z zakresu SEO/SEM
-
Wysoka sprawność i lekkość posługiwania się językiem polskim oraz umiejętność redagowania tekstów promocyjnych
-
Znajomość obługi systemu Mac OS X oraz języka angielskiego w stopniu zaawnsowanym
-
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
-
możliwość kreowania działań marketingowych i wizerunkowych oraz realizacji własnych pomysłów
-
udział w szkoleniach i konferencjach
Dodatkowo docenimy:
Znajomość podstaw HTML, Javascript, CSS3; certyfikat Google AdWords; zainteresowanie tematyką mediów elektronicznych i nowych technologii; umiejętności copywriterskie
CV wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres: praca@ue.wroc.pl
Termin zakończenia rekrutacji: 04.04.2016
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów
rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu z
siedzibą w ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław."