dr Anetta Pukas

Katedra Podstaw Marketingu
Adiunkt
bud. "B", pok. 5

Kontakt:
E-mail:  
WWW:   http://www.ue.wroc.pl/wydzial_ne/4428/katedra_podstaw_marketingu.html
Tel.:   71 36 80 229

Informacje / konsultacje:
Konsultacje w semestrze zimowym 2018/19:

- wtorki godz. 10.00-11.30 (tygodnie parzyste):
23.10., 6.11., 20.11., 4.12., 18.12., 15.01.
- czwartki godz. 13.00-13.45

Office hours in the winter semester of 2018/19:

- Tuesdays at 10.00-11.30 (even-numbered weeks):
Oct. 23; Nov. 6, 20; Dec. 4, 18; Jan. 15.
- Thursdays at 13.00-13.45


ZAKRES TEMATYCZNY SEMINARIUM:

- Nowoczesne działania marketingowe przedsiębiorstw - rynek krajowy i międzynarodowy, trendy, strategie, instrumenty;
- Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) - nowe trendy w rozwoju współczesnego marketingu: marketing relacyjny – Customer Relationship Management, marketing bazodanowy, marketing partnerski w łańcuchu dostaw, marketing doświadczeń;
- Wykorzystanie nowych technologii w marketingu: Internet w budowaniu relacji z klientami, personalizacja i geolokalizacja, IT i systemy CRM;
- Budowanie lojalności klientów na rynku B2C i B2B – satysfakcja klienta a lojalność, programy lojalnościowe i ich efektywność;
- Visual merchandising - zarządzanie marką na sali sprzedażowej, optymalizacja prezentacji asortymentu w handlu detalicznym;
- Marketing usług finansowych – na przykładach instytucji finansowych;
- Marketing w turystyce, marketing terytorialny: tworzenie i produktów turystycznych, komunikacja marketingowa miast;
- Zarządzanie jakością usług – metody badania i doskonalenia.


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem