Katedra Podstaw Marketingu

INFORMACJE OGÓLNE

Katedra Podstaw Marketingu jest jedną z trzech katedr tworzących Instytut Marketingu funkcjonujący na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Działalność naukowa katedry koncentruje się na problemach istotnych dla współczesnego marketingu. Prowadzone badania dotyczą m.in.: wpływu nowoczesnych koncepcji zarządzania (takich, jak zarządzanie wiedzą, zarządzanie wartością) na marketing; zarządzania wartością marki (w tym metodyki jej pomiaru); problemów zarządzania organizacjami non profit (pozarządowymi i publicznymi); adaptacji marketingu do gromadzenia funduszy, organizacji zbiórek publicznych i cause marketingu; nowych trendów w rozwoju wiedzy marketingowej w kontekście zarządzanie relacjami z klientem tj.: (CRM), marketing partnerski, marketing wartości; jakościowych aspektów marketingu; adaptacji marketingu w przedsiębiorstwach usługowych (merchandisingu); eksploracji zachowań marketingowych przedsiębiorstw handlowych i usługowych działających w systemie franczyzowym; strategii działania przedsiębiorstw usługowych na rynku krajowym i zagranicznym. Wyniki prowadzonych badań publikowane są w wydawnictwach naukowych (książkach i czasopismach), a także prezentowane na konferencjach krajowych i zagranicznych.


DANE KONTAKTOWE

Katedra Podstaw Marketingu (Instytut Marketingu UE Wrocław)
53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120, bud. O
tel.: (071) 36-80-226 (sekretariat)
fax (071) 367-39-41
e-mail: ne_pm@ue.wroc.pl

PRACOWNICY KATEDRY

kierownik katedry

prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak

pracownicy naukowo-dydaktyczni

prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik

dr hab. prof. UE Ryszard Kłeczek

dr Anetta Pukas

dr Sylwia Wrona

dr Barbara Mróz-Gorgoń

dr Jędrzej Wasiak-Poniatowski

doktoranci

mgr Aleksandra Całka
mgr Katarzyna Kawaliło
mgr Joanna Macalik
mgr Magdalena Murzyn
mgr Marek Prokopowicz
mgr Katarzyna Putyło
mgr Anita Tkocz
mgr Natalia Żurek

pracownicy administracyjni

mgr Dominika Szkudlarek



STUDIA PODYPLOMOWE

Z inspiracji pracowników Katedry Podstaw Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu prowadzone są studia podyplomowe ZARZĄDZANIE I MARKETING (kierownik studium prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak) oraz MENEDŻER USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH (kierownik studium dr Anetta Pukas).


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem