Komunikat dla doktorantów




Proszę o składanie artykułów do opublikowania w  Zeszytach Naukowych  Doktorantów
- z zakresu ekonomii – red. dr hab. Ireneusz Kuropka, prof. UE
- z zakresu zarządzania – red. Dr hab. Barbara Iwankiewicz –Rak, prof.UE

Termin składania artykułów mija 30 kwietnia 2009 r.

Kwalifikacja artykułów do w/w zeszytów przeprowadzona będzie przez redaktorów.
Artykuły opracowane niezgodnie z zasadami publikowania nie będą przyjęte.
Proszę składać artykuły przez Sekretariat Instytutu Marketingu (bud. „O”), lub portiernię w bud. „O” na nazwisko dr hab. Barbara Iwankiewicz – Rak, prof. UE

Zasady publikowania w Zeszycie Doktorantów są następujące:
1.    Tematyka artykułów  - zagadnienia z zakresu ekonomii i zarządzania
2.    Objętość pracy powinna mieć od 10 do 15 stron
3.    Proszę składać wydruk artykułu wraz z płytą CD
4.    Tekst zapisany na nośniku musi być identyczny z wydrukiem komputerowym
5.    Maszynopis powinien spełniać następujące wymagania:
a.     program Word,
b.     format A4, marginesy: lewy – 2 cm, prawy – 3,5 cm, górny i dolny – po ok. 2,5 cm,
c.     czcionka Times New Roman, wielkość 12 pkt, odstępy między wierszami 1,5,
d.     należy unikać wyróżnień w tekście, rysunki oryginalne – nie skanowane, strony maszynopisu należy ponumerować.
6.    Maszynopis powinien być kompletny, tzn. powinien zawierać:
a.     stronę tytułową: z podanym tytułem artykułu, imieniem i nazwiskiem autora, nazwą    Katedry   w której pisana jest  praca doktorska oraz  numer telefonu i adres e-mail
b.    tekst właściwy (wstęp ze wskazaniem celu pracy, część prezentującą problem i podsumowanie)
c.     wykaz literatury,
d.     streszczenia w języku polskim i j. angielskim z przetłumaczonym tytułem artykułu
7.    Przypisy, bibliograficzne zamieszcza się w tekście jako np. [Kwiatkowski 2000, s. 5]. jeśli cytowana jest praca zbiorowa, to w nawiasie zamieszcza się początkową część i podaje rok wydania,  np. [Badania marketingowe... 2003],
8.    Przy wszystkich cytatach powinno być wskazane ich źródło.
9.    Wykaz literatury należy umieścić  na końcu całej pracy.
10.    Pozycje literatury powinny być uporządkowane alfabetycznie.
11.    W opisie każdej pozycji literatury należy podać:
a.     nazwisko i inicjał imienia autora,
b.     tytuł pracy (kursywą),
c.     nazwę wydawcy,
d.     miejsce i rok wydania.
12.    W razie powoływania się na artykuły w czasopismach lub seriach naukowych należy podać:
a.     nazwisko i inicjał imienia autora,
b.     tytuł artykułu (kursywą),
c.     tytuł czasopisma (w cudzysłowie) lub serii naukowej,
d.     wydawca,
e.     miejsce i rok wydania,
f.        numer zeszytu (lub tomu) oraz strony na której jest artykuł.
Przykłady opisów bibliograficznych
- książka:
  Nowosielski S., Centra kosztów i centra zysków w przedsiębiorstwie, AE, Wrocław 2001.
- praca zbiorowa:
 Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 2002
     - powołanie na rozdział w pracy zbiorowej:
Waniowski P., Badanie cen, [w:] Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 2002.
     - artykuł w czasopiśmie:
Kowal  A., Perspektywy integracji europejskiej, „Teraźniejszość i Przyszłość” nr 4, 2003. S. 6
Tulibacki W., Wartości społeczne , Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej,
AE, Wrocław 2002, nr 722, s…22  
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem