Global Management Challenge 2010

Makao, Madera i Studia Podyplomowe to nie wszystko!

Nagrody w konkursie Global Management Challenge 2010 to tylko jeden z wielu powodów, dla których do konkursu zgłaszają się studenci i menedżerowie z całej Polski. Największą wartość programu stanowi nauka przez doświadczenia i możliwość rywalizacji na forum ogólnokrajowym. Do nadchodzącej edycji projektu zgłosiło się już ponad 150 zespołów. Rejestracja trwa!
Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa – zaawansowana gra strategiczna, która odbywa się równolegle w 32 państwach. Polskie edycje programu gromadzą w każdej edycji 2000 uczestników. Samych „absolwentów” jest już ponad  15 000, a wśród nich studenci stu największych polskich ośrodków akademickich, m.in.: Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Górniczo- Hutniczej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ,Wyzszej Szkoły biznesu- National Louis University , Uniwersytetu Gdańskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Jeleniej Górze, Politechniki Wrocławskiej  i wielu innych.
W konkursie biorą udział zespoły (3-5 osób) tworzone przez studentów lub reprezentantów firm. Każda drużyna przyjmuje rolę zarządu wirtualnego przedsiębiorstwa, który przez kilka miesięcy podejmuje strategiczne decyzje związane ze wszystkimi obszarami działalności (sprzedaż, produkcja, marketing, zarządzanie personelem i in.).
Największą wartością konkursu jest możliwość nauki przez praktykę. Zarządzanie wirtualną firmą pozwala spojrzeć ‘z lotu ptaka’ na procesy zachodzące w organizacji. Rozwój świadomości biznesowej przyczynia się również do sukcesów w codziennym lub przyszłym, realnym życiu zawodowym.
Konkurs GMC to również niepowtarzalna okazja dla „młodych talentów” do rywalizacji z profesjonalistami, którzy reprezentują największe firmy z całej Polski. Tworzy to wiele możliwości, których efektem mogą stać się nawet praktyki czy staże w uczestniczących w konkursie firmach.
W Polsce, firma BIGRAM organizuje krajowe edycje konkursu od 2000 roku. Od wielu lat GMC wspiera Narodowy Bank Polski oraz Giełda Papierów Wartościowych. Nad przebiegiem projektu czuwa kapituła konkursu, w skład, której wchodzi m.in. Pan Wiesław Rozłucki.

Rejestracja zespołów (3-5 osób) do nadchodzącej, już XI polskiej edycji konkursu GMC Poland 2010 potrwa do 20 października. Udział w programie mogą brać wszyscy studenci zainteresowani rozwijaniem wiedzy z obszaru zarządzania. Start drużyn studenckich jest bezpłatny dzięki wsparciu sponsorów konkursu.
GMC 2010 składać się będzie z programu treningowego (start 25 października), dwóch etapów on-line (listopad – grudzień 2010, styczeń – luty 2011) oraz finału krajowego (marzec 2011) i światowego (kwiecień 2011). Nagrodami w konkursie jest m.in. wyjazd na Światowy Finał GMC do Makao, studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego oraz bilety lotnicze linii TAP Portugal na Maderę.

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl  

Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting
Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Telekomunikacja Polska, Bank Zachodni WBK, Intrum Justitia,
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Brief, Gazeta Bankowa. Personel i Zarządzanie, TV Biznes
Patroni Internetowi: RP.PL, Bankier.pl, NBPortal.pl, qpracy.pl
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, StepStone.pl
Partnerzy na uczelniach: Niezależne Zrzeszenie Studentów, students.pl, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem