Joanna Macalik - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu (2018), laureatka programu „Młodzi naukowcy” 2018, asystent w Katedrze Zarządzania Marketingowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Naukowo zajmuje się komunikacją marketingową oraz kreowaniem wizerunku, a także działalnością marketingową instytucji kultury, w tym w szczególności muzeów. Jest praktykiem public relations - posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach dziennikarza, specjalisty ds. PR oraz rzecznika prasowego. Jest doradcą w zakresie kreowania wizerunku, wprowadzania produktów i usług na rynek oraz marketingu internetowego (w tym w social media). Współpracowała m.in. ze start-upami informatycznymi, kancelariami prawniczymi, placówkami oświatowymi oraz z przedstawicielami branży artystycznej i kulturalnej. Jest autorką anglo- i polskojęzycznych publikacji naukowych dot. m.in. zintegrowanej komunikacji marketingowej, CSR oraz identyfikacji wizualnej. Jest również historykiem sztuki.

Temat/opis
Personal branding w Internecie, czyli jak budować swój wizerunek w sieci?
Dla skutecznego rozwoju kariery zawodowej w biznesie, kluczowe znaczenie ma tzw. personal branding, czyli świadome i konsekwentne kształtowanie swojej marki osobistej. Medium, które współcześnie ułatwia budowanie swojego pozytywnego wizerunku, jest Internet. Jednak jest on jednocześnie miejscem, gdzie łatwo stracić reputację. Uczestnicy warsztatu, na podstawie praktycznych ćwiczeń, dowiedzą się, jak, już w młodym wieku, mogą kształtować swój pozytywny wizerunek w sieci.

Tego się nie „odzobaczy”czyli o bardzo złych i bardzo dobrych reklamach
Współcześnie reklamy są wszechobecne. Część z nich to prawdziwe arcydzieła, inne natomiast budzą niesmak lub zażenowanie. Co różni dobrą reklamę od złej? Dlaczego powstają złe reklamy? Czy „zrobienie” bardzo dobrej reklamy jest proste? Tego wszystkiego dowiedzą się uczestnicy warsztatów, którzy wezmą udział w moderowanej przez prowadzącą dyskusji oraz w praktycznych ćwiczeniach z zakresu copywritingu.

O co chodzi w CSR?
CSR (ang. Corporate Social Responsibility), czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, uważana jest przez wielu za jeden z obowiązkowych elementów działalności współczesnych przedsiębiorstw. Jednocześnie koncepcja ta ma wielu przeciwników, którzy - za Miltonem Friedmanem – uważają, że „The business of business is business”, czyli że firmy powinny skupiać się wyłącznie na osiąganiu zysku. Dzięki udziałowi w praktycznym warsztacie, jego uczestnicy będą mogli wyrobić sobie własny pogląd na CSR, a także stać się bardziej świadomym i wymagającym klientem. 



zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem