Konkurs L'Oreal „Brandstorm 2008- Turn ideas into products”

Uwaga!
Dokument który oglądasz stracił ważność. Może zawierać nieaktualne informacje.

„Kreatywność, praca w grupie i przygotowanie do życia zawodowego- stanowią sens tego konkursu”

Biorąc udział w konkursie Brandstorm organizowanym przez L’Oréal studenci stają przed wyjątkową szansą. Przez kilka miesięcy mają okazję sprawdzić się w roli Brand Managera. W tym roku uczestnicy konkursu pracować będą nad marką Vichy. W tym celu L’Oréal zapewnia im się możliwość współpracy z agencją reklamową (EuroRSCG), jak również służy profesjonalną pomocą w trakcie realizacji projektu.  Studenci 4-tego  i 5-tego  roku z wiodących na świecie uczelni pracują z agencją reklamową nad stworzeniem innowacyjnej kampanii marketingowej. Efekty tej pracy prezentują na lokalnych finałach w swoich krajach. Ponad 90 zwycięzców z poszczególnych krajów pojedzie do Paryża, pod koniec czerwca, by walczyć o światowe zwycięstwo, możliwość zatrudnienia oraz podróż w świat.

Zbierz 3-osobową grupę, aplikuj, poznaj świat i spełnij swoje marzenia

http://www.brandstorm.loreal.com
 

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem