„Kreatywność, praca w grupie i przygotowanie do życia zawodowego- stanowią sens tego konkursu”
Biorąc udział w konkursie Brandstorm organizowanym przez L’Oréal studenci stają przed wyjątkową szansą. Przez kilka miesięcy mają okazję sprawdzić się w roli Brand Managera. W tym roku uczestnicy
konkursu pracować będą nad marką Vichy. W tym celu L’Oréal zapewnia im się możliwość współpracy z agencją reklamową (EuroRSCG), jak również służy profesjonalną pomocą w trakcie realizacji
projektu. Studenci 4-tego i 5-tego roku z wiodących na świecie uczelni pracują z agencją reklamową nad stworzeniem innowacyjnej kampanii marketingowej. Efekty tej pracy prezentują
na lokalnych finałach w swoich krajach. Ponad 90 zwycięzców z poszczególnych krajów pojedzie do Paryża, pod koniec czerwca, by walczyć o światowe zwycięstwo, możliwość zatrudnienia oraz podróż w
świat.
Zbierz 3-osobową grupę, aplikuj, poznaj świat i spełnij swoje marzenia