Kompetencje interpersonalne menedżera

Specjalność Kompetencje interpersonalne menedżera będąca poszerzeniem najważniejszych treści zarządzania kadrami jest adresowana do osób zainteresowanych zgłębieniem wiedzy z zakresu zachowań ludzi w organizacji oraz procesów społecznych zachodzących w zbiorowościach pracowniczych. W trakcie zajęć student będzie miał możliwość zapoznania się z czynnikami kształtującymi kulturę organizacyjną, zasadami skutecznego komunikowania się i prowadzenia negocjacji oraz ról społecznych pełnionych w pracy zespołowej. Słuchacz specjalności nabywa umiejętność świadomego kształtowania własnej kariery zawodowej, trafnego podejmowania decyzji menedżerskich, radzenia sobie z sytuacjami trudnymi (konfliktami), motywowania i wywierania wpływu na ludzi, a także postrzegania zdarzeń bieżących w perspektywie strategicznej. Kwalifikacje zdobyte w ramach specjalności są szczególnie przydatne w sprawnym wykonywaniu pracy menedżera, lidera zespołu, trenera, negocjatora i wszędzie tam, gdzie sukces zależy od współpracy z ludźmi. 

PROGRAM SPECJALNOŚCI:

PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE OBOWIĄZKOWE – (studia stacjonarne – 120h; studia niestacjonarne – 72h)

PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE DO WYBORU – (studia stacjonarne – 120h; studia niestacjonarne – 56h)

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem